Autobedrijf Hoevens

Randstad 22-43, 1316BS Almere
Website

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Autobedrijf Hoevens. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.

8 Beoordelingen

Autobedrijf Hoevens heeft 8 beoordelingen met een gemiddelde score van 8.6 uit 10

Laatste Reviews

8.6
10

28/11/2017 19:59

Autobedrijf Hoevens

Betrouwbaarheid en correctheid, ook als ik een probleem heb staat het bedrijf altijd klaar en word ik zo spoedig mogelijk geholpen. De eerste ervaring die ik dat ik moeilijkheden had met mijn remmen. mijn gebruikelijke garage me in de kou liet staan en bij dit bedrijf direct uit de moeilijk heden werd geholpen.

  • 05 Evaluatie onderhoud
9

14/11/2016 17:06

Autobedrijf Hoevens

Toen wij pas in Almere zijn komen wonen (ca 23 jaar geleden) hebben wij op aanraden van bekenden Hoevens als garage gekozen en al gauw bleek dit geen verkeerde keuze te zijn. Echter door aanschaf van enkele nieuwe auto's ben je verplicht bij het merk te blijven ivm garantieperiodes en mobiliteitspassen. Nu na een kwestie met de plaatselijke Mitsubishidealer toch weer teruggekomen bij Hoevens. Zij hebben mijn probleem opgelost waar eerdergenoemde garage geen oplossing heeft geboden. Betrouwbaar. Vooraf even telefonisch overleg over te verrichten reparaties.Kortom nog steeds een aanrader.

  • 05 Evaluatie onderhoud
10

12/08/2015 12:22

Autobedrijf Hoevens

Eerlijke prijzen en erg goed, vriendelijk en professioneel geholpen bij mijn servicebeurt. Zeker een aanrader dus!

  • 05 Evaluatie onderhoud
9

03/12/2014 18:00

Autobedrijf Hoevens

Prima, netjes, ze weten waar ze het over hebben. Service staat op de eerste plaats naar mijn idee. Binnen de afgesproken tijd de auto netjes gerepareerd dan wel onderdelen vervangen. De auto geheel schoongemaakt terug gekregen. Zeker een garage om naar terug te gaan.

  • 05 Evaluatie onderhoud
10

02/09/2014 16:20

Autobedrijf Hoevens

Ben al een aantal jaar klant en ben zeer tevreden, word altijd vriendelijk geholpen en er word altijd keurig gebeld als er extra kosten bij komen. Echt een aanrader kom hier graag terug.

  • 05 Evaluatie onderhoud
2

24/07/2013 07:46

Autobedrijf Hoevens

In april mijn Ford C-Max 1.6 dtci naar autobedrijf Hoevens (bovag en boschcarservice gecertificeert) op de Randstad in Almere gebracht voor een grote servicebeurt. Wij komen er al jaren ook met onze tweede auto en hebben eigenlijk nooit klachten. Tot nu!! De c-max na de servicebeurt piept tijdens het inparkeren en optrekken, volgens Hoevens omdat de nieuwe remblokkken die zijn gemontered niet goed functioneren in combinatie met de remschijven. Wij hebben toen ook meteen aangegeven dat het verbruik van de auto van 900 km op een volle tank naar 700 km op een volle tank is gedaalt. Dat is niet mogelijk krijgen we als antwoord omdat alles dmv de computer wordt ingesteld en geregeld. (onze bankafschriften zeggen toch iets anders) De remschijven moesten we nog maar even aankijken, dat was nieuwigheid. twee weken later nog steeds een enorm verbruik (hoger zelfs, nog maar 650 km op een volle tank) en de remmen piepen nog steeds. Nu worden de remschijven bijgeslepen, ook dat mocht niet baten en nu blijkt ook dat de airco niet goed werkt. Een nieuwe afspraak en dit keer worden de remschijven vervangen voor nieuwe en de airo afgevuld. Wederom gemeld (inmiddels vierde keer) dat het verbruik steeds erger wordt. Nee, eerst maar weer betalen voor remschijven en voor airco afvullen. Na drie maanden met een enorm verbruik te hebben gereden schiet de auto midden op de a6 in een (zoals de garage het noemt) op hol geslagen motor. Een enorme rookwolk en de auto vol toeren en reageerd nergens meer op. Op de vluchtstrook aangekomen de sleutel uit het contactslot en zelfs dan draait de motor nog vol toeren een seconde of tien door alvorens die de geest geeft. Na controle door de ANWB blijkt er diesel bij de olie te zijn gekomen en de auto wordt naar Hoevens afgesleept. Uit onderzoek blijkt er inderdaad diesel in de olie te zitten en zijn alle verstuivers doorgebrand als ook een gat in de zuiger gebrand te zijn. (als leek denk je dan, tja als de diesel in de olie komt schiet het verbruik omhoog, dat zou het verbruik verklaren) Wij hebben de Ford dealer gebeld en ook Kwikfit, beide geven aan dat er tijdens de servicebeurt iets gigantisch verkeerd moet zijn gegaan. Toen we Hoevens daarop aanspraken hielden zij hun poot stijf en melden nog steeds dat dat niet mogelijk is. Ze melden zelfs dat als dat wel zo is ze daar voor verzekerd zijn maar volgens hun is alles door hun goed gedaan. We kunnen de motor laten reviseren en voor een goede 6000 euro wordt de auto dan wel weer gemaakt. Nu hebben wij een all-risk verzekering maar die dekt uiteraard motorschade niet, Hoevens geeft niet thuis en wil zelfs niet een compensatie regeling treffen.

  • 05 Evaluatie onderhoud
10

10/12/2010 15:39

Autobedrijf Hoevens

ben zeer tevreden over de correcte en beleefde behandeling, ben jarenlang klant en mijn laatste auto ook bij deze firma gekocht, temeer door de betrouwbaarheid die ik in het berdrijf stel. men vervangt ook pas onderdelen, zelfs na overleg met mij, als dat echt nodig is. en op de uiteindelijke nota staan duidelijk en overzichtelijk de prijs van onderdelen en gewerkte tijd correct vermeld

  • 05 Evaluatie onderhoud

Scores Autobedrijf Hoevens

Er zijn nog niet voldoende resultaten behaald om te kunnen publiceren.