Klachten

Dit onderzoek richt zich op het meten van klanttevredenheid en is geen loket voor klachten. Dit betekent dat een negatieve reactie wel verwerkt en gebruikt wordt om verbeteringen aan te brengen, maar dat klachten niet naar aanleiding van de ingevulde vragenlijst in behandeling worden genomen.

Klachtenregeling Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service staat de kwaliteit van de dienstverlening altijd centraal. Ondanks dat we ons uiterste best doen om u naar volle tevredenheid te helpen, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over de dienstverlening van Bosch Car Service. Ook dan staan wij altijd voor u klaar om uw klacht op te lossen.

Als u een klacht heeft, kunt u hiermee terecht bij het Bosch Car Service klantenservice. Het indienen van een klacht werkt als volgt:

U kunt bellen naar 0900-0220, een email sturen naar klachten@boschcarservice.nl of het contactformulier op www.boschcarservice.nl invullen.
Vermeld in de email of op het contactformulier de volgende gegevens:
uw naam
kenteken van de auto
uw telefoonnummer of emailadres
naam van de Bosch Car Service garage waar u een klacht over heeft
Zorg voor een duidelijke beschrijving van uw klacht.
Wanneer uw klacht is ingediend, nemen wij contact op met de desbetreffende garage. In de meeste gevallen kan de garage een passende oplossing bieden, maar soms komen we er met de garage niet uit. In dat geval nemen we contact op met het hoofdkantoor van Bosch en leggen wij uw klacht voor aan een onafhankelijke commissie. Uiteraard houden wij u tijdens het hele proces op de hoogte.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Bosch Car Service via 0900-0220.