Tips voor het schrijven van goede reviews
Goede reviews zijn er in alle vormen en maten. Als u niet weet waar u moet beginnen, zijn hier enkele tips waarmee u aan de slag kunt:
1 Wees informatief en inzichtelijk
Uw review moet relevant en specifiek zijn en beschrijven wat andere klanten kunnen ervaren. Beschrijf waarom u het wel of niet goed vond. Geef aan wat Bosch Car Service speciaal maakt.
2 Wees oprecht
Mensen lezen reviews om meer informatie te krijgen over echte ervaringen van echte mensen, dus wees oprecht. Beperk uw reviews tot uw eigen, directe ervaring met Bosch Car Service. Probeer uw ervaring zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven, inclusief positieve en negatieve aspecten.
3 Toon respect
We verwachten niet dat elke interactie met Bosch Car Service perfect is. Soms zult u negatieve feedback willen delen. Mocht u gefrustreerd zijn, probeer uw kritiek dan opbouwend te laten zijn. Bosch Car Service kan dan de feedback gebruiken om te verbeteren.
4 Schrijf een stijlvolle review
Mensen besteden meer aandacht aan wat u zegt wanneer u aandacht aan uw review besteedt. Houd het leesbaar. Vermijd het gebruik van veel hoofdletters en interpunctietekens. Correct taalgebruik, controleer uw spelling en gebruik geen scheldwoorden. Kies de juiste lengte: andere mensen zijn niet per se op zoek naar formele verslagen; ze willen graag weten wat er opmerkelijk is aan de apotheek.